Thursday, June 07, 2007

Time for a run.
On June 6, Pat and I ran the 10km course that we'll have to run during the triathlon and then some. We really didn't know what to expect and it turns out the course is nothing like we've run before. We're used to running on the roads of Okinawa. Well, for the triathlon, the run will consist of roads, stairs, trails, hills, a sand ladder (pics below), and gravel. I had a great time and look forward to testing myself on June 24. Pat has been having shin splints lately so it was a bit trying but he conquered the course no problem. Although towards the end of the run he yelled at me in Japanese to go away. You can see all the pictures here.
走りましょう
昨日パットと私は10kmを走りました。6月24日にトライアスロンあって、そのランニングコースを走りました。結構難しかったけど、景色がきれいでした。道だけじゃなくてビーチと階段とトレールにも走りました。坂もすごかった。コースの写真は下↓にあります。ごらんください。全部の写真はここです。